Best year so far!

9 zboruri cu avionul, Europa traversata in 2 cu masina, nunta, promovare la locul de munca, Craciun acasa – cam asa s-ar rezuma 2015 pentru mine. Pe hartie sunt putine cuvinte, insa au adus atata bucurie in suflet, multumire, lacrimi de fericire si zambete.

M-am gandit sa evidentiez momentele ce-mi vin in minte de fiecare data cand ma gandesc la acest an, an ce a fost atat de bun cu mine, cu noi:

Martie 2015:  

  • dimineata in care am plecat din UK, iar eu si Iuli ne-am imbratisat si am plans fiindca ne obisnuisem unul cu celalalt in fiecare moment si acum trebuia sa rezistam 3 zile singuri; 
  •  privirea taticului meu care ma astepta la aeroport, alaturi de Cosm si Magda, si imbratisarea stransa si plina de dor cu care m-a primit. 
  • privirea mamei si lacrimile pline de emotie cand am probat prima rochie de mireasa, si nelamurirea de pe chipul tuturor cand am zis ca “asta-i rochia!”,chiar daca era a 3a rochie probata si singurul magazin in care am fost, intr-o zi de Vineri, 13 :))
  • faptul ca fratele, cumnatele si prietena mea R au venit special la Bacau pentru mine sa mergem dress shopping

5 Aprilie 2015 :

  • sarbatoream 6 ani de relatie si prietenii nostri dragi ne-au intrebat daca vrem sa le fim nasi. Bine-nteles ca am acceptat cu bucurie!

Mai 2015:

  • bucuria si nerabdarea cu care am fost asteptati de socrul meu, care nu ne mai vazuse de mai bine de 1 an. 
  • lacrimile soacrei si cumnatei mele cand s-au trezit cu noi la pasticcerie.
  • momentul in care sefa m-a chemat la ea in birou cu o figura foarte serioasa, spunandu-mi de fapt ca fac un outstanding job si ca vrea sa ma promoveze, chiar daca nu implinisem un an la locul de munca.

Iunie 2015:

  • bucuria pe care mi-a adus-o Cosm ca a pasit pe pamant american; mi-a umplut sufletul de parca era realizarea mea. of, surorile astea mai mari :))
  • privirea lui Iulian, cand a gasit tortul copt de mine pentru ziua lui, his big 30th.
  • o mica bucurie a noastra ce s-a materializat pe 18 iunie, devenind proprietari masinii dorite.  

Iulie 2015:

  • revederea cu o prietena draga, pe care nu o mai vazusem de mai bine de 10 ani. surprinsa placut ca dupa atata vreme si traind in tari diferite, conversatia noastra a decurs perfect! 

August 2015:

  • o zi la mare, cu finii
  • sedinta de la clinica, in care sefa si managerul au adus sampanie si prajituri pentru a ma surprinde si pt a celebra faptul ca ma casatoresc. 
  • cadoul venit de departe, tocmai din SUA. 
  • 2 soferi si o masina prin Europa, o calatorie minunata, chiar daca obositoare, dar a fost o experienta placuta pt noi 2.
  • 1 zi in frumoasa Germanie. 
  • 1 zi minunata la nasii de la Arad.
  • momentul in care mama si Magda erau prin genunchi sa imi ia din nou dimensiunile la rochia de mireasa, fiindca de ce sa nu mai fie nimic de modificat in saptamana dinaintea nuntii?? 
  • noptile la club cu ale mele cumnate si verisoara in care am dansat pana la epuizare, precum si plimbarile cu masina (remember, Gujdel & Leluta?).

Septembrie 2015:

  • dimineata in care ne pregateam sa mergem dupa Cosm la Bucuresti, sa il surprindem la aeroport, dar ne-a fost data peste cap surpriza de faptul ca avionul lui a avut n ore intarziere si deci el era inca in SUA…aici vreau sa ii multumesc pentru faptul ca a plecat mai devreme, pentru a fi langa mine in ziua nuntii. Te iubesc!… 
  • dimineata in care in sfarsit Cosm a ajuns pe pamant de Bacau si am mers sa il aducem acasa :)) Era atat de obosit, dar l-am vazut atat de frumos si puternic. 
  • petrecerea burlacitelor, pregatita de domnisoarele de onoare, iar aici vreau sa le multumesc nu numai pentru ca au venit din diverse colturi ale tarii/Europei , ci pentru ca a fost o noapte fantastica, in care ne-am distrat atat de bine. of course, nu uit nici de cadourile alese cu atata grija si in secret! multumesc, fetelor! you are the best! 
  • momentul in care si burlacii au aparut la petrecerea burlacitelor, chiar daca a fost un mix, distractia a fost si mai mare! 
  • dimineata nuntii, in care am mers cu mamica, Leluta si nasica Irina la “aranjat”, asa ca fetele ❤ , in care diverse persoane dragi mie au venit la mine acasa sa ma surprinda cu flori, o imbratisare si cate un “te stiu de cand erai mica, inca nu realizez ca am ajuns in acest moment al vietii. sa va fie de bine!” ; 
  • momentul in care au aparut domnisoarele de onoare, toate imbracate in aceleasi rochii roz, rochii de care nu am stiut nimic. mi-ati facut cea mai frumoasa surpriza, m-ati facut sa ma simt speciala si iubita…va multumesc! si va multumesc pentru ca nu am aflat! 
  • momentul in care a venit Iulian la mine acasa, mi s-a parut cel mai frumos barbat din lume si m-am indragostit din nou ❤
  • momentul in care puneam flori la mana si in piept mamei si tatalui meu, si le-am sarutat mainile, iar ei au inceput sa planga. mereu am in gand aceasta imagine si inca e prea putin pentru ceea ce au facut pentru mine si inca mai fac. va iubesc si multumesc! 
  •  fratele meu sarutandu-mi mana in ziua nuntii. 
  • momentul in care trebuia sa ne indreptam spre biserica, si la poarta casei aparuse o limuzina pentru mine si domnisoarele de onoare, despre care iarasi nu am stiut absolut nimic! 
  • Iulian rostind juraminte (cam British, stiu), dupa ce i-a raspuns mamei cu “Da!”, chiar daca lui nu ii plac discursurile in public: Promit sa te iubesc, sa te respect, sa iti fiu fidel, sa te sprijin si sa te incurajez in toate zilele vietii mele!
  • nunta in sine, fiindca a fost plina de magic, in ochii nostri, perfecta!
  • si momentul in care eu si Iuli ne-am retras pentru a observa si trai clipa; a fost cel mai bun sfat pe care l-am primit, fiindca am vazut toti invitatii distrandu-se. si daca sunt aici, vreau sa multumesc tuturor celor care au venit, unii au venit de departe, altii ne-au surprins cu prezenta, ne-ati facut seara minunata si ne bucuram ca ati ales sa ne fiti alaturi! Multumiri! 
  • cand au aparut prietenii nostri din Norvegia, dupa ce au strabatut Europa, pentru a fi langa noi.Multumim!
  • momentul in care Leluta m-a luat de mana si mi-a spus “Hai ca te fur”, cu toate ca si Gujdel mai incercase o data cu cateva minute inainte :))
  • sedinta foto, fiindca a fost fun!
  • momentul in care eram in avion, zburand spre UK, si am gasit in portofel un biletel de la Leluta, scris cu atata dragoste. 

Octombrie 2015:

  • prima data la cinematograf cu fina, doar noi 2, traind filmul Miss You Already

Noiembrie 2015:

  • ne-am intalnit cu matusica si varul la Oxford, petrecand cateva ore in acest  oras minunat.

Decembrie 2015:

  • vizita la Milano pentru o zi, in care ne-am revazut familiile.
  • Craciunul acasa, care a fost cel mai frumos Craciun de pana acum! cu multa veselie, colinde, mancare traditionala, sampanie si vin de casa, dar cel mai important, ACASA, cu familia. 
  • multumirea ca i-am vizitat pe nasii de la Bacau in a 2a zi de Craciun, inainte sa plec in UK. 
  • si astazi, 31 decembrie 2015, merg sa il iau de la aeroport pe sotul meu, de care mi-a fost dor! 

 

Multumesc lui Dumnezeu, 2015 a fost un an bun, cu foarte multe bune si prea putine mai putin bune :)) Un an in care m-am simtit iubita, respectata, frumoasa, de incredere, puternica si apreciata. Daca 2016 poate “bate” asta, il astept cu nerabdare!!!

Good Bye, 2015! ” I loved it all! ” 

IMG_5225

 

 

 

 

Leave a Reply

