Ganduri la sfarsit de an

Pe birou am ceaiul preferat, de menta. Inca nu am reusit sa il fac sa-mi placa daca adaug lapte, asa cum e traditia de aici, nu sunt gata sa renunt la stropul de romanesc de la mine de la serviciu.

E frig si-aici si miroase-a iarna, respiratia e inghetata, manusile nu sunt groase indeajuns sa-ti incalzeasca mainile reci, iar caciula parca nu-ti acopera urechile cum trebuie.

Mmm, ceaiul asta e divin! O singura inghititura si simti cum caldura iti inunda intregul corp.

Nu am mai scris de mult si parca mi-e dor sa aud tastatura preschimbandu-mi gandul in cuvinte…

M-am hotarat sa fac un rezumat al acetui an, ca tot se apropie de sfarsit. Voi incepe cu partile mai putin bune si cu lucrurile care nu s-au implinit in 2014 si voi continua cu lucrurile pe care le-am bifat si cu dorintele pe care le am pentru anul ce vine.  

Mi-ar fi placut ca anul acesta sa fi ajuns cel putin o data acasa, fiindca mi-e dor. Mi-e dor de casa parinteasca, sa stau in leagan dimineata si sa imi scald privirea in florile mamei atent ingrijite, sa o aud pe Raya cum latra la fiecare trecator si cum isi arata superioritatea fata de pisici. Imi e dor sa dorm in patul meu, in camera mea plina cu amintiri in rame foto; vara sa fac plaja-n curte,  toamna sa fur struguri din gradina, iarna sa impodobesc bradutul si intreaga casa, dar sa fug de bucatarie cat ma tin picioarele.   Sa deschid poarta pentru tata cand vine de la serviciu si sa il strang in brate, sau sa stau la masa de afara cu mama si sa ne machiem, ca fetele, chiar daca nu trebuie sa plecam nicaieri; un film bun vizionat impreuna cu fratioru’ meu…Mi-e dor si de un hot-dog de la Irina sau o pizza clasica de la Intermeridian. Mi-e dor sa ma duc la bunica si sa ma astepte cu o visinata si cu o vorba de duh, care incepe cu P (var-mea stie, ca si pe ea o asteapta tot cu acea vorba de duh de fiecare data:)))). :))

Mi-as fi dorit sa il mai fi vazut pe bunicul macar o data, chiar daca imaginea lui in mintea mea e inca vie. Sa il mai rog sa-mi spuna piesa cu Craii sau cum a fost in Razboi, ca mai apoi sa-mi spuna “Mai, Claudia” -era mereu un moment amuzant.  I se parea lui ca seman bine cu fiica-sa.

Mi-as fi dorit sa nu intalnesc oameni rai si razbunatori, care stau ascunsi sub chip placut si binevoitor. Oameni care ar calca pe oricine in picioare doar sa isi atinga scopul, sa te sleiasca de puteri si de bani doar ca sa para puternici. La inceput, eram suparata si nu intelegeam cum de unii oameni pot fi atat de murdari (si aici nu ma refer la ingrijire corporala), insa cu timpul am inteles cata frustrare si goliciune au in sufletul lor, cata neimplinire sufleteasca au putut aduna si cat de penibili sunt prin actiunile pe care le intreprind… Ma bucur ca am alungat acesti indivizi din viata mea si ca am ajuns intr-un stadiu in care m-am dezvoltat atat personal, cat si profesional.

Mi-as fi dorit sa nu ma fi suparat din pricina unor persoane apropiate ce-mi zambeau si ma imbratisau, ca mai apoi sa spuna lucruri rautacioase si neadevarate despre mine, pe la spatele meu. Dar acum nu ma mai “ating”…

pentru ca anul acesta am crescut si mi-am depasit limitele.

M-am maturizat si am luat multe decizii, iar toate mi-au adus implinire sufleteasca si materiala. Logodnicul meu m-a incurajat atunci cand poate  simteam ca nu mai am putere sa ajung unde vreau, m-am rugat lui Dumnezeu si am reusit. Ne-am sprijinit reciproc si ne-am dezvoltat. Asa cum am mai spus,am crescut. Mult. Impreuna.

Am muncit mult anul acesta, dar a fost cu foarte mult folos.  Mi-am dorit sa am un loc de munca bun, intr-un mediu placut, cu persoane inteligente si bune,de la care sa am ce invata; sa pot purta tocuri  si tinute office. sunt exact unde am vrut si unde a trebuit sa fiu. Nu am cuvinte de lauda suficiente pentru doamnele doctor cu care lucrez. Sunt minunate, inteligente, amuzante, iar sefa mea imi spune in fiecare zi cat de bine ma descurc. Sunt mai mult decat multumita de jobul meu si sper doar sa am mintea limpede mereu ca sa imi pot face treaba cum trebuie.

O alta realizare pe anul acesta este planificarea nuntii. Sunt mandra de noi si de faptul ca fiecare banut pus in acest scop este al nostru,muncit. Cu ajutorul lui Dumnezeu, vom pune la punct si detaliile finale, ca anul viitor sa ne putem bucura, alaturi de familie si de restul invitatilor, de cel mai important eveniment din viata noastra.

Am calatorit, am vizitat locuri noi, am mers prin nisip si am adunat scoici in Octombrie… Am incercat mancaruri noi, iar pastele cu creveti pregatite de Iuli sunt preferatele mele acum.

Ne-am petrecut la cateva cumetrii si ne-am permis mici “arogante” in materie de achizitii.

Am condus 4 tipuri diferite de masini, de la Nissan pana la BMW…si le-am condus foarte bine!

Am oferit 4 locuri de munca pana acum, si nu am asteptat nici macar un multumesc, cu toate ca l-am primit.

Am invatat sa gatesc cat de cat. Nu sunt de exceptie in bucatarie, insa sunt mandra sa il astept pe-al meu barbat cu mancare pregatita de manutele mele. Chiar si asa, e lege ca vinerea sa mancam in oras, iar pana acum nu am ratat nicio Happy Friday.

Am fost super fericita de vizita alor mei si a surorii lui Iuli (multumiri unchiului C si matusii C fiindca i-au gazduit. si nu numai pentru asta, ci si pentru toate datile in care ne-au invitat in casa lor si ne-au oferit vorbe bune si ciorbite si mai bune), si ca mi-am permis sa ii invit la masa la restaurantul de langa Tower Bridge si sa le arat frumusetile Londrei.

Sunt recunoscatoare pentru faptul ca Dumnezeu m-a ajutat si anul acesta, ca am fost sanatoasa si ca zambetul meu e la fel.

Ce imi doresc de la 2015?

Sa fim sanatosi cu totii, sa ne ducem la indeplinire proiectele pe care le-am inceput, sa continuam sa ne dezvoltam pe toate planurile, sa fim cu mintea ascutita, sa nu ne multumim cu putin, sa luptam pentru ceea ce vrem cu adevarat, sa stim ca o imbratisare de-a mamei face cat £10000, sa gasim fericirea in lucrurile marunte si sa nu uitam de unde am plecat sau sa multumim lui Dumnezeu pentru ceea ce ne-a daruit.

La revedere, 2014! “I loved it all”

Processed with Moldiv

Leave a Reply

