Best (Early) Birthday Present

Peste cateva zile implinesc 24 de ani.

Gandul imi zboara la copilarie, la sutele de povesti pe care mi le spunea tatal meu. Chiar daca era obosit dupa atatea ore de munca, eu nu il lasam sa sara peste detalii si, vrand-nevrand, trebuia sa imi povesteasca totul cu lux de amanunte. Ce nopti fermecate! Ce n-as da sa fiu iar mica,macar  pentru o noapte, ca sa imi mai spui “Fata babei si fata mosneagului”, taticule!

Imi amintesc faptul ca la gradinita aveam in fiecare zi o alta coafura, mamei tare-i mai placea sa se joace-n parul meu. Codite impletite, coc de balerina, pe toate le-am avut. Si ce mandra mai eram! Nici in domeniul modei nu era mai prejos, avea grija sa am rochitelele cele mai frumoase si, din cand in cand, ma lasa sa ii port papucii cu toc prin casa. As vrea sa iti mai port sandalele, mamico, si sa-mi incapa piciorusele intr-un singur pantofior de-al tau.

Apoi a venit Cosm, iar mica noastra familie a devenit completa. Cand l-am vazut prima data mi s-a parut frumos, atat de frumos incat eram sigura ca ai mei il vor iubi numai pe el pentru ca era atat de delicat. Cat de geloasa eram…oare toate surorile mai mari erau asa?! Dar te-am iubit din prima clipa si mi-era drag sa te adorm in leaganul construit de taticu’ nostru…Apoi ai mai crescut si imparteai cu mine tot ce-aveai. Aveai o inima asa buna, incat uneori imi dadeai mie mai mult, cu toate ca eu eram cea mare. Ce mult a mai trecut! As vrea sa ma intorc in timp si sa imi mai pun geana pe obraz, ca sa ne punem amandoi dorinte!

Acum, la aproape 24 de ani, am redevenit copil pentru un weekend. Am ras si am plans, am avut atatea emotii si ne-am imbratisat si sarutat cu dor, pentru anul ce-a trecut si pentru inca aproape unul.

Si azi sunt iar adult.  Impreuna cu El, El al meu, urmam cursul firesc al vietii si ne maturizam. Fara el as fi un suflet singur.

Va iubesc!

Processed with Rookie Processed with Rookie Processed with Rookie Processed with Rookie Processed with Rookie

Leave a Reply

